ИНФОРМАЦИОНЕН ДОКУМЕНТ
Уеб Брокер „Грижа за Теб“ медицинска застраховка!
„ЕВРОИНС ЖИВОТ“
Настоящият документ съдържа обобщение на основната информация за медицинската застраховка "Живот" специално създадена за всички приятели, настоящи и бъдещи клиенти на компанията УЕБ БРОКЕР. Пълната договорна информация за този продукт можете да откриете в преддоговорната информация, както и в общите условия на застраховката. Срещу една минимална еднократна вноска, спокойствие и сигурност за цяла година! Намерете магазина / офиса близо до вас и се възползвайте от този страхотен продукт!
Въпроси и Отговори?
Медицинската застраховка - „Грижа за Теб“ е здравна застраховка живот, целяща да подпомогне клиента при възникнали медицински разходи!
- Спокойствие и сигурност за утршният ден. Много е полезно и добре в случай, че човек изпадне в живота си в непредвидена лека или тежка здравословна ситуация и изпитва нужда или затруднение при финансиране на лечението си, да има кой да го подпомогне в трудния момент. Именно това представлява този страхотен застрахователен продукт. Покритията за рисковете Смърт в резултат на заболяване и злополука са активни на територията на цял свят, а рисковете Възстановяване на разходи за доболнична помощ, болнично лечение, медикаменти, медицински транспорт и Второ лекарско мнение на територията на Република България.
- КАКВО ПОКРИВА ЗАСТРАХОВКАТА?
ПАКЕТ “1” и ПАКЕТ “2“
Смърт в резултат на заболяване или злополука
Възстановяване на разходи за: Доболнична помощ , Болнично лечение , Медикаменти, Медицински транспорт
ПАКЕТ “3” Смърт в резултат на заболяване или злополука. Възстановяване на разходи за: Доболнична помощ. Болнично лечение. Медикаменти. Медицински транспорт.Второ лекарско мнение.
- КАКВО НЕ ПОКРИВА ЗАСТРАХОВКАТА?
Ако застрахователното събитие е причинено умишлено от застрахования, както и при участие в сбиване от страна на застрахования, други събития, настъпили в следствие излагане на опасност, самонадеяност или груба небрежност, както и ако лицето е било под въздействието на наркотици или алкохол; В случай че събитието е настъпило в резултат от предварително съществуващо заболяване, или състояние, за което застрахованият е получил медицинско консултиране в 3 годишен период преди датата на приемане на застраховането; Не се покриват разходи за здравни услуги и стоки, свързани с: ползването на спешна или неотложна медицинска помощ; диагностика и лечение които не са проведени от правоспособен лекар; ползвани здравни услуги за които няма медицински показания; извършени с методи и средства на нетрадиционната медицина;извършването на задължителни имунизации и ваксинации по имунизационния календар; предплатени пакети в лечебни заведения за извънболнична или болнична медицинска помощ; Не се покриват разходи за здравни стоки, които спадат към някоя от следните групи: витамини, минерали, микроелементи, хранителни добавки, фитопрепарати, имуностимулатори, имуносупресори, средства за вегетативни смущения по време на пътуване, слабителни средства и средства за редукция на теглото; контрацептиви, нестероидни противовъзпалителни средства; рамки за очила; стъкла за очила или контактни лещи, които не са диоптрични; медицински консумативи, медицинска козметика; лекарствени продукти, медикаменти и стоки, които не са разрешени за употреба или регистрирани по реда на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина;Изчерпателна информация относно изключените рискове можете да намерите в предоговорната информация по застраховката, както и в Общите Условия към нея.
КОЛКО СТРУВА и КАК СЕ ПЛАЩА?
Застрахователната премия е еднократна и важи за период от една година заплаща се при сключване на застраховката.
• За ПАКЕТ “1”– 25 лв.;
• За ПАКЕТ “2”– 45 лв.;
• За ПАКЕТ “3”– 85 лв.
Полицата се сключва за срок от 1 година с начало от 00.00 ч. на деня посочен за начало в застрахователния сертификат. Крайната дата е 24.00 часа деня посочен за край в застрахователния сертификат.
КАКЪВ Е РАЗМЕРА НА ОБЕЗЩЕТЕНИЕТО?
ЗА ВСИЧКИ ПАКЕТИ:
- Смърт в резултат на заболяване – 1 000 лв.
- Смърт в резултат на злополука – 2 000 лв.
ПО ПАКЕТ “1”
Агрегираният лимит за рисковете свързани с възстановяване на разходи е до 500 лв. Подлимит за разходи за медикаменти и медицински транспорт – 100 лв.
ПО ПАКЕТ “2”
Агрегираният лимит за рискове свързани с възстановяване на разходи е: до 1 000 лв. за събития настъпили в резултат на злополука; до 500 лв. за събития настъпили в резултат на заболяване. Без подлимит за разходи за медикаменти и медицински транспорт
ПО ПАКЕТ “3”
Агрегираният лимит за рисковете свързани с възстановяване на разходи е до 1 000 лв. Подлимит за разходи за медикаменти и медицински транспорт – 250 лв. За всички рискове свързани с възстановяване на разходи, независимо от пакета се прилага самоучастие от 30% за всяка щета.
КАКВА Е ПРОЦЕДУРАТА ПО ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА МЕДИЦИНСКИ РАЗХОДИ?
В случай на направени медицински разходи Застрахованият е длъжен да ги заплати, след което да предяви претенция за възстановяването им пред Застрахователя. Задължително се изисква фактура с касов бон на името на Застрахованото лице която се предоставя на Застрахователя в оригинал заедно с цялата медицинска информация. Изчерпателна информация относно процеса можете да намерите в предоговорната информация по застраховката, както и в Общите Условия към нея.
КАКВО ДА ПРАВЯ В СЛУЧАЙ НА ЗАСТРАХОВАТЕЛНО СЪБИТИЕ?
При настъпване на застрахователно събитие Ви съветваме възможно най-бързо да се свържете със Застрахователя на телефон 0700 89 039 за да получите указания относно необходимите Ви документи и процедура по предявяване на претенция. Процедурата можете да намерите и на сайта
● на телефон 0700 89 039
● на сайта на Застрахователя: www.euroinslife.bg;
● на място в офиса на Застрахователя: гр. София, бул. “Христофор Колумб“ №43 ПРЕДЯВЯВАНЕ НА ПРЕТЕНЦИЯ
1. За да предявите претенция е необходимо да попълните „Претенция за изплащане на обезщетение“. Формулярът можете да получите:
● от Вашия застрахователен агент
● да ви бъде изпратен на електронна поща
● на място в офиса на застрахователя
● да го изтеглите от сайта на застрахователя на адрес www.euroinslife.bg, раздел „Документи“
2. Попълнената претенция, заедно с необходимите документи се изпращат с писмо с обратна разписка или куриерска услуга до адреса на Застрахователя: гр. София, бул. “Христофор Колумб“ №43 до ЕВРОИНС ЖИВОТ. Пълен списък на необходимите документи можете да намерите описан в общите условия на застраховката.
3. В срок 15 дни Застрахователя ще Ви информира на посочените от вас координати за решението си.
КАКВО ДА ПРАВЯ АКО НЕ СЪМ УДОВЛЕТВОРЕН ОТ РЕШЕНИЕТО НА ЗАСТРАХОВАТЕЛЯ?
Застрахованият или Ползващото лице могат да възразят срещу определения размер на обезщетението или срещу евентуален отказ на плащане на такова. Това може да стане чрез подаване на жалба на адреса на Застрахователя, посочен по-горе, до 30 дни след узнаване на решението, но в рамките на давностния срок на застрахователния договор.
„ЕВРОИНС ЖИВОТ“, със седалище и адрес на управление гр. София, бул. “Христофор Колумб” № 43, вписан в търговския регистър и регистъра на ЮЛНЦ на Агенцията по вписванията (www.brra.bg) с ЕИК: 175394058, е лицензиран застраховател, съгласно Решение на Комисия за финансов надзор № 1601-ЖЗ от 12.12.2007 г.