Полезно/Справочник

полезно Каква е ползата на компаниите да плащат на консултанти и това не се ли включва в продукта или услугата по някакъв начин?

Като цяло услугата на консултантите е уникална, защото ви спестява време и средства.

Ползата на компаниите е същата, каквато е на всички търговски фирми да плащат на търговските си агенти. Колкото повече продукти или услуги се продават толкова повече печели компанията, а конкуренцията е жестока. Условията са еднакви и в двата случая. Като при застраховките, цената им е еднаква независимо дали я сключвате директно в застрахователната компания или Ви я прави застрахователен агент.

При избор на консултант или агент обърнете внимание на:
1. Как се легитимира.
2. Дали работи с една или с няколко институции.
3. Представя ли пълно и точно цялата нужна за Вас информация.
4. Питайте го как ще подходи спрямо вас, много е важно да ви обясни стъпка по стъпка как ще Ви съдейства през време на цялата сделка.
5. Още в началото трябва да сте наясно за услугите безплатни или платени са.
6. Следете за чистото изготвяне на вашето досие, има ли някакви уговорки, недомлъвки и неща които ви съмняват.
7. Добрия консултант ще анализира финансовите ви възможности и ще ви изброи потенциалните рискове.
8. Ако има проблем, консултанта трябва да ви информира още в началото.
9. Обърнете внимание от колко време работи като такъв, има ли референции.
10. Може ли да ви даде контакт с лице за мнение за кредитния консултант.
11. Имайте в предвид, че консултанта не взима участие при решението за финализиране на зделката.
12. В момента на пазара има много консултанти, и всички имат собствен подход към клиентите си.
13. Най - сигурно е да вземете препоръка от доволен клиент, ползвал услугата.
 

Брошура-закон за потребителския кредит

От 12 май 2010 г. влиза в сила нов Закон за потребителския кредит.